fbpx

Po 10-ih vadbah pilatesa čutiš spremembe, po 20-ih vadbah vidiš spremembe, po 40-ih vadbah imaš novo telo. (Joseph Pilates)

Seveda ob redni vadbi, vsaj dvakrat na teden, za vidne rezultate :).

Če si želiš okrepiti mišice celega telesa, še posebej trebušne in hrbtne mišice ter oblikovati postavo, potem je PILATES prava vadba zate. 

Vadbo pilatesa začnemo z ogrevanjem telesa, sledi glavni del – pilates vaje za krepitev in gibljivost telesa. Pilates zaključimo z raztezanjem ali krajšim sproščanjem in obveznim nasmeškom na obrazu. Vaje izvajamo tekoče in v ritmu dihanja, s čimer poskrbimo za večjo učinkovitost vaj, hkrati pa nam dihanje pomaga tudi pri odpravljanju stresa

Po pilatesu ne boš odšla domov vsa “prešvicana” in utrujena, temveč polna energije.

Ustanovitelj pilatesa, Joseph Hubertus Pilates je pilates poimenoval kar KONTROLOGIJA, kar pomeni, da vaje izvajamo kontrolirano in v ritmu dihanja, saj je varna in pravilna izvedba vaj zelo pomembna.
Vadimo v majhnih skupinah  tako da se lahko posvetim vsakemu posebej in s tem poskrbim za pravilno in učinkovito izvajanje posameznih vaj.

KAJ TI LAHKO PRINESE REDEN PILATES TRENING? 

• izboljšanje telesne drže
• okrepljene mišice celega telesa, še posebej trebušne in hrbtne mišice
• večjo gibljivost telesa
• okrepljen imunski sistem in izboljšanje prebave
• izboljšanje ravnotežja in koordinacije
• učinkovitejši srčno-žilni in dihalni sistem
• okrepljene mišice medeničnega dna
• boljše samozavedanje telesa
• več sproščenosti in energije 

 

Pilates te nauči bolj pravilnih gibov, ki jih z redno vadbo postopoma ponotranjiš in koristno preneseš v vsakdanje življenje. Tako postaneš bolj pozorna na pravilno držo, dihanje, pravilno dvigovanje bremen in delovanje svojega telesa.

KDAJ JE VADBA NAJBOLJ UČINKOVITA?

• takrat, ko v njej začneš uživati in ti ne predstavlja obveznosti, temveč zadovoljstvo
• ko si postaviš cilj, ki ga želiš doseči in verjameš vase, da ga boš dosegla
• ko se začneš spoštovati in imeti rada svoje telo ter se namesto na slabosti, osredotočiš na svoje prednosti
• ko si potrpežljiva sama s sabo in vztrajaš v redni vadbi
• ko misliš pozitivno in uživaš v svojem telesu :)

KAJ POTREBUJEŠ ZA VADBO?

• udobna oblačila in vodo
• armafleks oz. podlogo
• vztrajnost predvsem pa DOBRO VOLJO

Dobrodošla :)!